21 mrt.

Maak kennis met: Officemanager Dorine

Wie zijn de mensen achter onze zorg-IT oplossingen? We stellen ons team graag aan je voor! Deze keer is de beurt aan onze officemanager Dorine.

officemanager-dorine-schuijt-code24-Apr-25-2024-12-09-08-9914-PM

Naam: Dorine Schuijt
Rol: officemanager
Tijd bij CODE24: 6,5 jaar
Hobby’s: koken, films kijken, hardlopen en wandelen - Dorine is in haar vrije tijd het liefst buiten te vinden.

“Ik had zelf voorheen altijd ICT-functies en vind werken met ICT-ers hartstikke leuk - het zijn veelal fijne mensen met veel passie voor wat ze doen.”

 

Hee Dorine! Waar houd jij je bij CODE24 mee bezig?

“Ik heb een heel veelzijdige functie. Als officemanager houd ik me bezig met het reilen en zeilen op ons kantoor in Alkmaar. Ik zorg dat alles netjes is en blijft, houd contact met de gebouwbeheerder en zorg dat het kantoor een fijne plek is om te werken en om te bezoeken. Als mensen ons bellen of bezoeken, horen of zien ze meestal eerst mij.

Daarnaast ondersteun ik bij HR-werkzaamheden, heet ik nieuwe medewerkers welkom en help ik hen met opstarten. Daarbij hoort ook zorgdragen voor dat we zorgvuldig omgaan met de gegevens van sollicitanten en collega’s.

Verdere belangrijke taken die ik heb zijn de boekhouding en het beheer van de agenda’s van de directie. Oh, en ik ben ook BHV’er!”

Dat is zeker een boel!

“Ik vind de veelzijdigheid heel prettig. Voorheen had ik nog meer taken, maar sinds we zijn gegroeid worden sommige werkzaamheden bij andere collega’s belegd en dat is ook goed. Zo beheerde ik vroeger ook de website en onze social media kanalen, maar het was één van mijn vele taken. Sinds Jenny [de marketingmanager van CODE24] er is doet zij dat. En dat werpt zijn vruchten af! Leuk om te merken dat we nu veel beter gezien en gevonden worden.”

Hoe ziet een gemiddelde werkdag er voor jou uit?

“Iedere ochtend begin ik even met een rondje langs alle ruimtes van het kantoor. Ik zorg ervoor dat alles er representatief uitziet - van de werkplekken tot de vergaderruimtes. Vervolgens haak ik aan bij de dagstart van het managementteam en daarna ziet eigenlijk iedere dag er anders uit. Ik handel in- en uitgaande facturen af, help collega’s met allerhande administratieve vragen, houd een oogje op de sollicitatiestromen… Er is altijd genoeg te doen.”

Welke vaardigheden zijn het belangrijkst voor jouw rol?

“Naast dat je accuraat en netjes moet zijn om de werkzaamheden goed uit te voeren, denk ik dat empathie en vriendelijkheid heel belangrijk is. Ik zie mijn functie ook een beetje als een signaalfunctie - ik houd in de gaten wat er wel en niet goed gaat op kantoor en met mijn collega’s. Ik vind het belangrijk om oog te hebben voor elkaar.”

Wat vind je het leukst aan je werk?

“Zoals gezegd: de veelzijdigheid! Ik ben graag in beweging en kan nu als ik een tijdje achter mijn computer heb gezeten ook lekker even wat fysieks gaan doen, zoals het koffiezetapparaat schoonmaken of kijken welke boodschappen er nodig zijn.

Ik haal sowieso veel voldoening uit het helpen van anderen, wat dat betreft is mijn huidige rol mij op het lijf geschreven.”

Wat wil je graag bereiken?

“Poeh, dat is een lastige. Kijk, het was mijn wens om de switch te maken naar officemanagement. Bij CODE24 heb ik die kans gekregen en ik doe dit werk nu dus al een aantal jaar met veel plezier. Ik kijk wel altijd hoe het beter kan - zo hebben we diverse ideeën om de tooling die ik gebruik voor de facturatie nog beter in te zetten.”

Wat zouden mensen volgens jou écht van CODE24 moeten weten?

“Er is echt oog voor de mens achter de medewerker. Je bent hier geen nummertje - we zijn inmiddels flink gegroeid, maar dat menselijke aspect houden we in het vizier en ik denk dat dat tot dusver prima lukt!”

De kernwaarden van CODE24

Maak kennis met: Consultant Jeroen