21 nov.

Maak kennis met: Marketingmanager Jenny

Wie zijn de mensen achter onze zorg-IT oplossingen? We stellen ons team graag aan je voor!

Deze keer is de beurt aan onze Jenny! Als Marketingmanager interviewt Jenny normaliter collega's voor deze rubriek - Officemanager Dorine vond dat het nu haar beurt was en is dus voor dit stuk in de pen geklommen😊


marketingmanager Jenny Luco

Naam: Jenny Luco
Rol: Marketingmanager
Tijd bij CODE24: 1,5 jaar
Hobby’s: tekenen, schilderen, lezen, wandelen, dansen, comfort-series kijken, gamen (momenteel Zelda) en bordspellen spelen met vrienden.

“Ik vind superveel dingen leuk en interessant! Dat is waarschijnlijk ook de reden dat marketing goed bij me past, er zitten heel veel facetten aan en het veld ontwikkelt zich razendsnel.

 

Hoi Jenny! Waar houd jij je bij CODE24 mee bezig?

“Ik hou mij bezig met de marketing, 'van kop tot staart' - van strategie tot uitvoer. Ik probeer daarbij goed het grote plaatje voor ogen te houden. In de praktijk verzorg ik campagnes, schrijf ik artikelen, hou ik de website en HubSpot bij, richt ik processen in, organiseer ik webinars en maak ik de social posts. Ook doe ik het designwerk dat komt kijken bij bijvoorbeeld drukwerk en online publicaties zoals whitepapers.

Er is altijd veel te doen - onze nieuwe collega Thalita komt nu ook de Marketing versterken, daar ben ik heel blij mee! Ze is heel creatief en heeft veel ervaring met videobewerking, dat is een mooie toevoeging voor het team.”

Hoe ziet een gemiddelde werkdag er voor jou uit?

“Ik kan voor een belangrijk deel mijn eigen agenda bepalen, dat is heel fijn. Zo kan ik bekijken wat prioriteit heeft en mijn planning daarop inrichten. Meestal doe ik de social posts ’s morgens en gebruik ik wat grote blokken in mijn agenda voor schrijfwerk.

Ik hou er ook van om de samenwerking met collega's op te zoeken waar mogelijk, dus ik betrek hen graag bij wat marketing aan het doen is - bijvoorbeeld door hen te interviewen wanneer ik een artikel schrijf.”

Welke vaardigheden zijn het belangrijkst voor jouw rol?

“Naast kennis van diverse marketingtechnieken en -processen is creativiteit heel belangrijk! Ik probeer altijd diverse invalshoeken en contentvormen te bedenken rond een hoofdonderwerp. De materie waar we ons mee bezig houden kan ook vrij complex zijn - ook het simpel ‘vertellen’ over ingewikkelder IT-zaken is een belangrijke vaardigheid.”

Dorine: “Ik heb bewondering voor jouw taalvaardigheid Jenny. Bedankt voor de zeer begrijpelijke artikelen die je schrijft over CODE24 en haar producten.”

jenny-luco-code24

Wat vind je het leukst aan je werk?

“Mag ik maar 1 ding kiezen? Oeh, dat is een moeilijke keuze hoor! Dan kies ik het maken van kwalitatief goede dingen die mooi zijn maar ook inhoudelijk sterk.”

Wat wil je graag bereiken?

“Ik wil CODE24 op de kaart zetten! De unieke zaken belichten die wij te bieden hebben. En ik wil blijven leren, dat komt vast goed want ik krijg veel vrijheid en mogelijkheden om me te ontwikkelen😊

De bijdrage die wij met z’n allen leveren aan de zorg vind ik belangrijk. Ik vind marketing leuk, maar doe dat wel het liefst voor een organisatie die iets wil bijdragen aan de maatschappij.”

Wat zouden mensen volgens jou écht van CODE24 moeten weten?

“CODE24 beschikt over veel expertise met betrekking tot openEHR en databeschikbaarheid, die berust op jarenlange ervaring. Dat is best heel uniek!”

Een toekomstbestendige informatie-architectuur

Databeschikbaarheid in de zorg: de stand van zaken